Over mij

Wijchen, Gelderland, Netherlands
ik ben Greet Peters- van Eskert. een paar jaar geleden merkte ik dat ik het steeds leuker vond om foto's te maken... zocht vaak naar een thema in de vakanties, maar ja... je zag pas na een aantal dagen (weken) het resultaat. toen we een digitale camera hebben aangeschaft was dat probleem voorbij en werden er steeds meer foto's geschoten. je gaat anders kijken door het oog van de camera! inmiddels een paar jaar verder en nu een spiegelreflexcamera rijker wil ik mensen laten meekijken... een stukje in mijn leven, maar soms ook wat ik ZIE!! en soms ook wat voor gedachten plaatjes bij mij oproepen! ik hoop dat je er van geniet! laat gerust een reactie achter! daar kan ik dan weer van genieten!


Ik vind het leuk dat je meekijkt; als je een foto wilt downloaden wil ik wel graag dat je het met mij overlegt!
De foto's zijn mijn eigendom!

welkom!!!

volg het met mij mee!

woensdag 22 juli 2009

witte rozen

vorige week woensdag (!) was mijn zus hier en ze nam deze bos prachtige witte rozen voor me mee! ze staan - ondanks het warme weer - nog steeds heel mooi!
en nu voor 'eeuwig' vastgelegd!


Posted by Picasa

Geen opmerkingen: